TAUKOA

Heips! Mulla ei oo oikeestaan oo ollu mitään asiaa tän kaiken kiireen keskellä, ei postausideoita, ei videoideoita.. Oon nyt koittanu keskittyy itteeni. Ehkä se tästä vielä lähtee! Mulla aika tyhjää näyttää pää, joten ideoita saa heitellä ainakun siltä tuntuu. Ilmotusasiaa jonkun verran sentää! Mulle voi nyt snäpätä :-) Laitan alas kaikki somet.
Viimeaikoina oon oikeestaan käyny koulussa, käyny salilla, jonkun verran nähny silloin tällöin kavereita. Mut voi kyllä sanoo et kiire on. Onneks ei oo enää kauaa kesälomaan! Aattelitteko mennä festareille kesällä? Toivottavasti ite pääsis.
Mulla löytyy kuvia yhestä hyvästä smoothiesta ja uudesta meikkilöydöstä. En sillälailla hirveesti meikkaa, mutta oon nyt koittanu silloin tällöin löydellä jotain pientä ja ei niin kallista..






 tuli todella hyvää!




Salamalla näyttää vähän erisävyseltä, mut tommonen aika nude. Goshin, 001 MATT näyttää lukevan pohjassa :-) oon tykänny tosi paljon kun on tosi matta! En todellakaan oo mikään meikkiexxpertti, mut tykkään tästä ite.
Mulla on myös vähän samantyyppinen, mutta eri merkkiä ja voidemainen.
Kiitos kun jaksoit katsoa tämän postauksen! Heittele ideoita jos tulee mieleen.

SNAPCHAT- nonskuu
INSTAGRAM- nonskuu
ASKFM- nonskuuuu

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit